+370 5 279 4312
info@irv.lt
Žemaitės g. 21, LT-03118 Vilnius
Facebook
Skype
  • SPAUSTUVĖ
  • Apie mus
  • Paslaugos
  • Partneriai
  • Kontaktai

SKRAJUČIŲ GAMYBA

Paprastai skrajutės yra reikalingos išdalinimui įvairių reklaminių akcijų metu, tačiau pundelis jų gali būti visada padėtas Jūsų biuro priimamajame, ant administratorės stalo, ateinantiems lankytojams. Tai vienas pigiausių ir efektyviausių spaudos gaminių, kuriame galite aiškiai ir konkrečiai reklamuoti savo siūlomą prekę ar paslaugą, informuoti, pranešti ar nustebinti be ypatingai didelių išlaidų.

Skrajutės dažniausiai spausdinamos keliais populiariais formatais – A4, A5, A6, 1/3 A4 ir t.t. Konkrečias kainas ir sąlygas pristatys mūsų darbuotojai, tad skambinkite arba parašykite el. paštu, kaip galime padėti išreklamuoti Jūsų verslą.

info@irv.lt arba +370 5 279 4312

SUSISIEKITE

Skrajutėse kurkite akį traukiančias antraštes

Paverskite savo skrajutę įsimintina. Norint to pasiekti, reikia stengtis galvoti kūrybiškai – netikėti pasisakymai, provokuojantys pasiūlymai visada patraukia akį, ypač jei jie naudojami skoningai ir saikingai. Kai kurie žodžiai iš tiesų intriguoja kiekvieną, pavyzdžiui, pamėginkite savo antraštėse panaudoti žodžius, tokius kaip: lengvas, paslaptis, atskleisti, pagaliau, kaip, nemokamai, akcija, dabar jūs galite, atraskite, įrodyta ir taip toliau. Šie antraštiniai žodžiai atkreipia kliento dėmesį ir sukelia susidomėjimą.

Skrajučių gamyba: šriftai, spalvos, iliustracijos

Kuriant ir ruošiantis spausdinti skrajutes būtina atkreipti dėmesį į dizainą. Jis skrajutei – labai svarbus. Nuo to, kokį šriftą, spalvas ar paveikslėlius pasirinksite, priklausys, ar skrajutė bus maloni akiai. Žinodami, ką norite reklamuoti, turėtumėte apgalvoti ir dizaino pasirinkimą. Jei organizuojate vakarėlį vaikams, veikiausiai rinksitės ryškias spalvas, linksmus šriftus bei balionų ir besišypsančių vaikų nuotraukas. Tačiau, jei Jūs orientuojatės į verslo klientus, verta taikyti formalų stilių ir kurti patikimumo įspūdį. Nepamirškite, kad visa informacija turi būti pateikta aiškiai ir įskaitomai.

SKRAJUČIŲ SPAUDOS KAINOS:

VIENPUSĖ SPAUDA

A6 (148x105mm)
Nuo 0,01€vnt.
  • Kainos priklauso nuo tiražo
A5 (148x210mm)
Nuo 0,02 €vnt.
  • Kainos priklauso nuo tiražo
A4 (210x297mm)
Nuo 0,04 €vnt.
  • Kainos priklauso nuo tiražo

DVIPUSĖ SPAUDA

A6 (148x105mm)
Nuo 0,02 €vnt.
  • Kainos priklauso nuo tiražo
A5 (148x210mm)
Nuo 0,04 €vnt.
  • Kainos priklauso nuo tiražo
A4 (210x297mm)
Nuo 0,08 €vnt.
  • Kainos priklauso nuo tiražo
Užsakyti

Gaminant didesniais kiekiais – kainos dar geresnės. Kiekvienu atveju kaina derinama individualiai pagal klientą.

Formalaus stiliaus skrajutės

Kaip jau minėta, jei savo gaminį ar paslaugą skiriate verslo klientams, derėtų išlaikyti formalų, dalykinį skrajutės stilių.

Pirmiausiai skrajučių gamyba reikalauja atsižvelgti į vyraujančias spalvas. Kad sukurtumėte solidaus, patikimo partnerio įvaizdį, reikėtų laikytis pastelinių, vėsesnių spalvų. Fonui puikiai tiktų pilkas ar melsvas atspalvis. Nereikėtų persistengti ir su iliustracijomis, jų turėtų būti minimaliai, paveikslėliai konkretūs, aiškiai perteikiama paslaugos specifika. Galbūt pakaktų ir Jūsų įmonės logotipo.

Skrajutės nereikėtų apkrauti tekstu. Vartoti trumpus, tikslius sakinius. Konkrečiai nurodyti paslaugos ar gaminio paskirtį, akciją ar kitą tikslą, dėl kurio skrajutė buvo parengta. Pravartu išlaikyti minimalistinį ir paties teksto stilių, pasirinkti neutralų šriftą, vengti perdėtai įmantrių rašmenų. Taip pat – nepersistengti su tokiais skyrybos ženklais kaip klaustukai ar šauktukai. Kartais sakinio pabaigoje jų pavartojama daugiau nei vienas, nors tai akcentuoja Jūsų pasiūlymo svarbą, tačiau neatrodo solidžiai.

Tinkamas turėtų būti ne tik pats šriftas, bet ir jo dydis. Reikėtų parinkti optimalų variantą pagal skrajutės dydį. Jis turi būti lengvai įskaitomas, tačiau ne per daug masyvus.

Dinamiško stiliaus skrajutės

Na, o jei Jūsų auditorija yra, pavyzdžiui, vaikai, skrajutės gali būti kur kas dinamiškesnės. Tokiu atveju netaikomi tokie griežti standartai, kaip rengiant formalaus stiliaus skrajutes.

Nepaisant to, kad paslaugos ar gaminio pirkėjas yra suaugęs, už vaiką atsakingas žmogus, tikslinė Jūsų auditorija vis tiek yra vaikai. Jei lankstinukas nebus patrauklus jiems – jis nepasieks ir suaugusiųjų. Todėl rengdami gaminius orientuotus į vaikų auditoriją, kaip tik turėtumėte pasirūpinti kuo ryškesnėmis spalvomis, didelėmis, taip pat ryškiaspalvėmis iliustracijomis. Tokioje skrajutėje jos yra kur kas svarbiau nei tekstas, nes vaikus retai domina antraštės ar pasiūlymai, pirmiausia jie žavisi paveikslėliais, todėl pastarieji turi būti patrauklūs, viliojantys. Žinoma, paslaugos aprašymas taip pat reikalingas.

Neinformatyvi skrajutė nepritrauks klientų srauto, nes susidomėjusieji paprasčiausiai nežinos ką ir kur siūlote. Radę būdą visa tai suderinti (ryškiame fone dailiai įkomponuoti patrauklų paveikslėlį ir pateikti bent minimalią informaciją apie savo prekes ar paslaugas) ko gero, galėsite pasidžiaugti išaugusiu susidomėjimu.

SKRAJUČIŲ GAMYBA

Paprastai skrajutės yra reikalingos išdalinimui įvairių reklaminių akcijų metu, tačiau pundelis jų gali būti visada padėtas Jūsų biuro priimamajame, ant administratorės stalo, ateinantiems lankytojams. Tai vienas pigiausių ir efektyviausių spaudos gaminių, kuriame galite aiškiai ir konkrečiai reklamuoti savo siūlomą prekę ar paslaugą, informuoti, pranešti ar nustebinti be ypatingai didelių išlaidų.

Skrajutės dažniausiai spausdinamos keliais populiariais formatais – A4, A5, A6, 1/3 A4 ir t.t. Konkrečias kainas ir sąlygas pristatys mūsų darbuotojai, tad skambinkite arba parašykite el. paštu, kaip galime padėti išreklamuoti Jūsų verslą.

info@irv.lt arba +370 5 279 4312

Skrajutėse kurkite akį traukiančias antraštes

Paverskite savo skrajutę įsimintina. Norint to pasiekti, reikia stengtis galvoti kūrybiškai – netikėti pasisakymai, provokuojantys pasiūlymai visada patraukia akį, ypač jei jie naudojami skoningai ir saikingai. Kai kurie žodžiai iš tiesų intriguoja kiekvieną, pavyzdžiui, pamėginkite savo antraštėse panaudoti žodžius, tokius kaip: lengvas, paslaptis, atskleisti, pagaliau, kaip, nemokamai, akcija, dabar jūs galite, atraskite, įrodyta ir taip toliau. Šie antraštiniai žodžiai atkreipia kliento dėmesį ir sukelia susidomėjimą.

Skrajučių gamyba: šriftai, spalvos ir iliustracijos

Kuriant ir ruošiantis spausdinti skrajutes būtina atkreipti dėmesį į dizainą. Jis skrajutei – labai svarbus. Nuo to, kokį šriftą, spalvas ar paveikslėlius pasirinksite, priklausys, ar skrajutė bus maloni akiai. Žinodami, ką norite reklamuoti, turėtumėte apgalvoti ir dizaino pasirinkimą. Jei organizuojate vakarėlį vaikams, veikiausiai rinksitės ryškias spalvas, linksmus šriftus bei balionų ir besišypsančių vaikų nuotraukas. Tačiau, jei Jūs orientuojatės į verslo klientus, verta taikyti formalų stilių ir kurti patikimumo įspūdį. Nepamirškite, kad visa informacija turi būti pateikta aiškiai ir įskaitomai.

SKRAJUČIŲ SPAUDOS KAINOS:

Populiariausios pozicijos gaminant skaitmena iki 1000 vnt:

VIENPUSĖ SPAUDA

A6 (148x105mm)
0,04 €vnt.
A5 (148x210mm)
0,08 €vnt.
A4 (210x297mm)
0,16 €vnt.

DVIPUSĖ SPAUDA

A6 (148x105mm)
0,051 €vnt.
A5 (148x210mm)
0,10 €vnt.
A4 (210x297mm)
0,20 €vnt.
Užsakyti

Formalaus stiliaus skrajutės

Kaip jau minėta, jei savo gaminį ar paslaugą skiriate verslo klientams, derėtų išlaikyti formalų, dalykinį skrajutės stilių.

Pirmiausiai skrajučių gamyba reikalauja atsižvelgti į vyraujančias spalvas. Kad sukurtumėte solidaus, patikimo partnerio įvaizdį, reikėtų laikytis pastelinių, vėsesnių spalvų. Fonui puikiai tiktų pilkas ar melsvas atspalvis. Nereikėtų persistengti ir su iliustracijomis, jų turėtų būti minimaliai, paveikslėliai konkretūs, aiškiai perteikiama paslaugos specifika. Galbūt pakaktų ir Jūsų įmonės logotipo.

Skrajutės nereikėtų apkrauti tekstu. Vartoti trumpus, tikslius sakinius. Konkrečiai nurodyti paslaugos ar gaminio paskirtį, akciją ar kitą tikslą, dėl kurio skrajutė buvo parengta. Pravartu išlaikyti minimalistinį ir paties teksto stilių, pasirinkti neutralų šriftą, vengti perdėtai įmantrių rašmenų. Taip pat – nepersistengti su tokiais skyrybos ženklais kaip klaustukai ar šauktukai. Kartais sakinio pabaigoje jų pavartojama daugiau nei vienas, nors tai akcentuoja Jūsų pasiūlymo svarbą, tačiau neatrodo solidžiai.

Tinkamas turėtų būti ne tik pats šriftas, bet ir jo dydis. Reikėtų parinkti optimalų variantą pagal skrajutės dydį. Jis turi būti lengvai įskaitomas, tačiau ne per daug masyvus.

Dinamiško stiliaus skrajutės

Na, o jei Jūsų auditorija yra, pavyzdžiui, vaikai, skrajutės gali būti kur kas dinamiškesnės. Tokiu atveju netaikomi tokie griežti standartai, kaip rengiant formalaus stiliaus skrajutes.

Nepaisant to, kad paslaugos ar gaminio pirkėjas yra suaugęs, už vaiką atsakingas žmogus, tikslinė Jūsų auditorija vis tiek yra vaikai. Jei lankstinukas nebus patrauklus jiems – jis nepasieks ir suaugusiųjų. Todėl rengdami gaminius orientuotus į vaikų auditoriją, kaip tik turėtumėte pasirūpinti kuo ryškesnėmis spalvomis, didelėmis, taip pat ryškiaspalvėmis iliustracijomis. Tokioje skrajutėje jos yra kur kas svarbiau nei tekstas, nes vaikus retai domina antraštės ar pasiūlymai, pirmiausia jie žavisi paveikslėliais, todėl pastarieji turi būti patrauklūs, viliojantys. Žinoma, paslaugos aprašymas taip pat reikalingas.

Neinformatyvi skrajutė nepritrauks klientų srauto, nes susidomėjusieji paprasčiausiai nežinos ką ir kur siūlote. Radę būdą visa tai suderinti (ryškiame fone dailiai įkomponuoti patrauklų paveikslėlį ir pateikti bent minimalią informaciją apie savo prekes ar paslaugas) ko gero, galėsite pasidžiaugti išaugusiu susidomėjimu.

Tuščia erdvė skrajutėje garantuoja supratimą

Kad ir kaip keistai tai skambėtų, skrajutėms būtina tuščia erdvė. Visiškai nereikia visos skrajutės užpildyti tekstu ir paveikslėliais. Kai yra pakankamai tuščios erdvės, tampa paprasta ir lengva perskaityti pateiktą informaciją ir suvokti skrajutėje esančios informacijos esmę. Leiskite savo klientui atsipalaiduoti ir perskaityti tai, kas iš tiesų svarbu. Juk skrajutė turi akimirksniu patraukti žmogaus dėmesį ir suintriguoti.

Nuolaidos ir specialūs pasiūlymai skrajutėse traukia akį

Įvairios akcijos visada patraukia žmonių dėmesį. Išnaudokite tai nedvejodami. Labiausiai patartina pranešti apie nuolaidas bei ypatingus pasiūlymus skrajutės apačioje – tai skatins perskaityti visą skrajutėje esančią informaciją. Taip pat būkite tikri, kad aiškiai išdėstote mintį bei pabrėžiate akcijos sąlygas, nes klientai nemėgsta nesusipratimų. Suteikite jiems galimybę apsidžiaugti.

SUSISIEKITE
PLAKATŲ GAMYBA

PLAKATŲ GAMYBA

SKRAJUČIŲ GAMYBA

SKRAJUČIŲ GAMYBA

KALENDORIŲ GAMYBA

KALENDORIŲ GAMYBA

BLOKNOTŲ GAMYBA

BLOKNOTŲ GAMYBA

LANKSTINUKŲ GAMYBA

LANKSTINUKŲ GAMYBA

VIZITINIŲ KORTELIŲ GAMYBA
LANKSTINUKŲ GAMYBA

© 2019 IRV SPAUSTUVĖ | Sprendimas: kuriam